Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. close

Categorieën

Informatie

Nieuwe producten

Aanbiedingen

Alle aanbiedingen

Garantie en reparatie

Connect-Direct staat garant voor de kwaliteit van de geleverde producten. Mocht er onverhoopt toch sprake zijn van een defect dan verzoeken wij u om de volgende procedure te volgen:

  1. Controleer of alle terug te sturen artikelen binnen het garantietermijn vallen. Artikelen waarbij de garantietermijn is vervallen en toch onder garantie aangeboden worden, zullen als reparatie in behandeling worden genomen. Artikelen die niet compleet en niet in de originele verpakking retour komen, worden niet onder garantie in behandeling genomen. Indien artikelen niet compleet retour komen zullen er kosten in rekening worden gebracht voor het compleet maken van deze artikelen
  2. Vul het RMA formulier VOLLEDIG in. Geef vooral een duidelijke omschrijving van het defect. Wij behouden ons het recht om onvolledige ingevulde RMA formulieren niet in behandeling te nemen. Indien u vragen heeft omtrent het invullen van het RMA formulier, kunt u contact met ons opnemen.
  3. Dit kan per e-mail naar support@connect-direct.nl. Na beoordeling wordt er per e-mail een RMA nummer aan uw RMA aanvraag toegekend.
  4. Voeg het RMA pakbon nummer toe aan de te verzenden pakket(ten). Pakketten zonder RMA nummer worden bij aflevering niet behandeld.  In het pakket mogen uitsluitend de op de pakbon vermelde artikelen zitten.
  5. Indien artikelen ten onrechte als garantie worden aangeboden, zijn wij genoodzaakt onderzoekskosten in rekening te brengen.
    Deze zijn als volgt onderverdeelt:
    Aankoopwaarde onder de € 500,00, zijn de onderzoekskosten € 50,00 excl. BTW.
    Aankoopwaarde boven de € 500,00, zijn de onderzoekskosten € 100,00 excl. BTW.
  6. Retourzendingen dienen in een originele verpakking verpakt te worden en vrij van gebruikerssporen.